تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۳۴۰
کد خبر: ۴۶۳۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

استراتژی سیمان صوفیان؛ کاهش بهای تمام شده محصول و احصای بازارهای جدید است

می متالز - هیئت مدیره و مدیران شرکت سیمان صوفیان از معادن و واحدهای مختلف تولیدی شرکت بازدید و راهکارهای عملی برای توسعه و بهبود وضعیت شرکت را بررسی کردند.
استراتژی سیمان صوفیان؛ کاهش بهای تمام شده محصول و احصای بازارهای جدید است

به گزارش می متالز، اعضای هیئت مدیره این شرکت به همراه مدیرعامل، در این بازدید یک روزه، آخرین وضعیت تولید، فروش و سایر شرایط فنی و اقتصادی سیمان صوفیان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

منصورنجفی مدیرعامل صوفیان هم با ارائه گزارش فعالیت های سال‌جاری گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت، توجه بیشتر درخصوص ارتقای راندمان، سوددهی و کاهش هزینه‌های غیر ضروری است و در این مسیر استراتژی تعریف شده این است که با کاهش بهای تمام شده محصول و افزایش فروش، مسیر دستیابی به بازارهای جدید را پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: افزایش سودهی شرکت، استراتژی ضروری است که با بهره مندی کامل از ظرفیت‌های موجود بدان دست خواهیم یافت.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!