تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۴۶۵۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

پاسخ فولاد مبارکه به انتقادات اخیر دانشجویان+مستندات

می متالز - فولاد مبارکه در پاسخ به ابهامات مطرح شده از سوی دانشجویان در خصوص بازنشستگی مدیران و کاهش تولیدات، مستنداتی ارائه کرد.
پاسخ فولاد مبارکه به انتقادات اخیر دانشجویان+مستندات

به گزارش می متالز، اظهارنظرها در خصوص فولاد مبارکه در طی هفته‌های اخیر بالا گرفته و در آخرین اظهارنظرها، ادعاهایی علیه این شرکت در خصوص بازنشستگی مدیران و همچنین کاهش تولیدات شرکت مطرح شد و واکنش‌هایی را به همراه داشت که مهم‌ترین آن، دعوت روابط عمومی فولاد مبارکه از نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مناظر بر سر ادعاهای مطرح شده است.

روابط عمومی این شرکت همچنین با ارائه مستنداتی در پاسخ‌گویی به ابهامات ایجاد شده بر آمد. بر اساس این مستندات و با اتکا به منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شده که فولاد مبارکه نه دستگاه اجرایی موضوع ماده 5 این قانون بوده و نه از محل بودجه عمومی کشور، ردیفی به آن اختصاص پیدا می‌کند تا مشمول قانون مذکور شود.

بر اساس اعلام این شرکت، در خصوص تولید محصولات نیز، محصولات پوشش‌دار به‌طور متوسط 4 درصد رشد داشته و تولید آن به 70 هزار تن طی دوماههٔ ابتدایی سال جاری رسیده است. ضمن این‌که میزان تولید محصول قلع‌اندود به رشد قابل‌توجه 9 درصد رسیده است و میزان تولید محصولات سرد در این ناحیه با 11 درصد رشد در دوماهه اول سال جاری به 274 هزار تن رسید.

در بخش محصولات گرم نیز اعلام شده: «در فروردین ماه سال جاری کارکنان بلندهمت واحد نورد گرم توانستند با تولید 500 هزار و 272 تن محصول و دست یابی به رکورد کیفی، افتخار دیگری برای شرکت فولاد مبارکه به ثبت برسانند.».

 رکورد قبلی این خط تولید مربوط به شهریور 97 و به میزان 498 هزار و 869 تن محصول گرم بوده که کسب موفقیت تولید بیش از نیم میلیون تن محصول در این واحد به واقع گام بلندی در مسیر رسیدن به اهداف سالانهٔ نورد گرم و فولاد مبارکه است.

عناوین برگزیده