تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۴۶۶۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور شرکت سیمان هگمتان درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

می متالز - شرکت سیمان هگمتان ضمن مشارکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست نسبت به معرفی فعالیتها و دستاوردهای زیست محیطی خود اقدام نمود.
حضور شرکت سیمان هگمتان درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

به گزارش می متالز، نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر شرکت ها و فعالان عرصه محیط زیست و نیز علاقه مندان این حوزه به مدت چهار روز برگزارمی گردد.

هجدهمین دوره این نمایشگاه، در سالی که به نام رونق تولید مزین گشته، با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست و با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت شامل مجموعه های تولیدی، صنعتی و خدماتی، مراکز عالی آموزشی و تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، مجموعه های فرهنگی و گردشگری، سازمان های مردم نهاد و نمایندگان برخی کشورهای خارجی در قالب ۷ سالن برگزار گردید. از نکات جالب این دوره اختصاص هر سالن به یک موضوع خاص بود که نهادها و شرکت های مرتبط با آن موضوع در سالن حضور داشتند.

شرکت سیمان هگمتان نیز با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، با ارائه آخرین دستاوردهای زیست محیطی خود درقالب بروشور ،کاتولوگ ونمایش اقدامات و پروژه های زیست محیطی سال های اخیر، پاسخگوی مسوولان ، کارشناسان و اقشار مختلف بازدید کننده بود.

این نمایشگاه ۲۷ فروردین ماه پس از ۴ روز فعالیت با رونمائی از آهنگی با مضمون محیط زیست و اجرای علیرضا افتخاری با تقدیر از فعالان این حوزه، محیط بانان فعال و صنایع سبز به کار خود پایان داد.

عناوین برگزیده