تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۴۶۶۴۹

50 کیلومتر باند دوم آماده بهره برداری در خراسان جنوبی

می متالز - 50 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی آماده بهره برداری است.
50 کیلومتر باند دوم آماده بهره برداری در خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: 140 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی در دست اجراست که 50 کیلومتر آماده بهره برداری و 90 کیلومتر نیز آماده آسفالت است

مودی با بیان اینکه برای اتمام این باندها به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: سعی داریم از طریق تهاتر مالیاتی، بانکی، اسناد خزانه، ماده 56، بودجه سنواتی و دیگر اعتبارات قانونی موجود در بودجه اعتبار مورد نیاز را تامین تا این راهها تا پایان سال مالی زیربار ترافیک رود.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: بیرجند – طبس – یزد  – اصفهان 29 کیلومتر، در محور دیهوک – بجستان 8 کیلومتر، راور – مشهد 5 کیلومتر و بیرجند – مشهد 4 کیلومتر آسفالت شده آماده بهره برداری است.

مودی با اشاره به وجود دو کریدور اصلی کشور در مسیرهای چابهار – مشهد به طول 429 کیلومتر و بندرعباس – مشهد به طول 356 کیلومتر در حوزه استحفاظی راههای خراسان جنوبی گفت: تاکنون در این مسیرها به ترتیب 45 درصد و 57 درصد راه دوبانده اجرا شده است.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص کریدورهای فرعی استان هم گفت: با بهره برداری از 12 کیلومتر مسیر باقی مانده محور قاین – حاجی آباد این مسیر تا پایان سال دو بانده خواهد شد.

هم اکنون در خراسان جنوبی 614 کیلومتر باند دوم زیربارترافیک است.

 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده