تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۵
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۴۷۶۳۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
توسط معاون بازاریابی و فروش:

سایپا افزایش قیمت محصولات را رد کرد / ادامه برنامه ثبات‌ بازار و افزایش عرضه ها

می متالز - معاون بازاریابی و فروش سایپا افزایش قیمت محصولات را رد و با انتقاد از بازگشت اعلام قیمتها درسایت ها گفت: این شرکت علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قیمت، عرضه به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می‌کند.
سایپا افزایش قیمت محصولات را رد کرد / ادامه برنامه ثبات‌ بازار و افزایش عرضه ها

به گزارش می متالز، حسین کاظمی در واکنش به اعلام افزایش قیمت برخی محصولات سایپا گفت: این شرکت با استقبال از کاهش قیمت‌ها در بازار، هیچ‌گونه افزایشی در قیمت محصولات نداده و خواهان آرامش بازار است.

وی افزود: با توجه به ثبات قیمت محصولات سایپا در ماه‌های اخیر و با گذشت چند ماه از تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو، سایپا در حال حاضر به عرضه محصولات خود با قیمت ثابت ادامه می‌دهد. بنابراین به رغم افزایش قیمت برخی خودروهای تولید داخل، هیچ‌یک از این افزایش قیمت‌ها مربوط به سایپا نبوده و این گروه خود را ملزم به حفظ ثبات می‌داند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سایپا ظرفیت روزانه فروش فوری اعتباری محصولات را نیز تا حد ممکن افزایش داده تا مصرف‌کنندگان واقعی بتوانند از مزیت‌های آن استفاده کنند. در این میان افزوده شدن خودرو تیبا به سبد محصولات قابل عرضه در طرح فروش اعتباری از دیگر اقداماتی بود که با هدف پوشش نیازهای مختلف بازار صورت گرفت.

کاظمی ادامه داد: بازار خودرو در حوزه قیمتی روند کاهشی را تجربه می‌کند و سایپا نیز با هدف کمک به حفظ و بهبود وضع موجود، علاوه بر ثابت‌نگه‌داشتن قیمت محصولات، عرضه به بازار را با سرعت بیشتری دنبال می‌کند.

وی از بازگشت امکان اعلام قیمت‌ها در سایت‌های اینترنتی خرید و فروش کالا به سایت‌های اینترنتی خرید و فروش خودرو انتقاد کرد و خواستار خرید محصولات سایپا توسط مشتریان از طریق سایت رسمی این گروه شد و اعلام کرد: سایپا به کنترل قیمت محصولات در بازار و از بین بردن واسطه‌گری‌ها از طریق کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار ادامه خواهد داد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده