تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۵۶۷
کد خبر: ۵۰۸۷۰
سرویس خبر : انرژی

رونمایی از نخستین ترانس نیروگاهی در مهدیشهر

می متالز - در مراسمی با حضور مقامات استانی از نخستین ترانس نیروگاهی ساخت شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر رونمایی شد.
رونمایی از نخستین ترانس نیروگاهی در مهدیشهر

به گزارش می متالز، بهروز اسودی گفت: با حضور استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی از نخستین ترانسفور ماتور نیروگاهی توان بالای ساخت شرکت آریا ترانسفو در شهرستان مهدیشهر رونمایی شد.

وی گفت: این ترانسفورماتور مطابق با با استانداردهای بین المللی و قابل عرضه هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفی در سطح بین المللی است که در سالی که مزین به نام رونق تولید گردیده است و در جهت جمایت از تولید داخلی با دانش بومی و به دست مهندسین داخلی ساخته شده است و کشور را از وابستگی به خارج بی نیاز می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: برای ساخت این ترانسفورماتور حدود 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و وزن حمل آن به حدود 200 تن می رسد که مقرر است به نیروگاه سیکل ترکیبی هریس در استان آذربایجان شرقی تحویل گردد.

بهروز اسودی اظهار داشت: شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد بزرگترین مجموعه ترانسفورماتور سازی خاورمیانه می باشد که با سرمایه گذاری حدود 6هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از 37هزار دستگاه انواع الکتروموتور و ژنراتور و انواع ترانسفورماتور و پست برق را دارد که زمینه اشتغال حدود 400 نفر را فراهم نموده است.

عناوین برگزیده