تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۵۱۵۶۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
بورس فلزات لندن:

ادامه روند افت قیمت مس

می متالز - قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه نسبت به روز پیشین، افزایش قیمت داشت و لیکن نسبت به هفته گذشته به روند کاهش قیمت خود ادامه داد.
ادامه روند افت قیمت مس

به گزارش می متالز، قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه یکم شهریور ماه با 0.1 درصد رشد نسبت به روز قبل و 0.6 درصد افت نسبت به هفته قبل همراه بوده است. در پایان این روز قیمت مس در بازار بورس فلزات لندن، برابر با 5 هزار و 675 دلار بر تن بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه یک شهریور ماه، این بورس نیز با 0.1 درصد رشد نسبت به روز قبل و 0.6 درصد افت نسبت به هفته قبل همراه بود. در پایان این روز قیمت مس در بازار بورس فلزات لندن 5 هزار و 698  دلار بر تن گزارش شده. قیمت مس با افزایش در روز جمعه بیشترین قیمت طی دو روز گذشته را داشته است.

نمودار 1 روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را نشان می‌دهد. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن طی روز جمعه با افزایش 3 هزار و 675 تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بود.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق نمودار 2، بازار مس بورس فلزات لندن در وضعیت کانتنگو به‌سر می‌برد و اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در روز جمعه برابر با 23 دلار بر تن بود. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش 1 دلار بر تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه شد.

عناوین برگزیده