تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۵۱۷۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد سه شرکت بورسی و فرابورسی افزایشی بود

می متالز - شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس، پخش البرز و لوله و ماشین سازی ایران با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی به ۳۱ مرداد ماه اعلام کردند طی دوره ۵ ماهه منتهی به تاریخ یاد شده، درآمد افزایشی داشتند.
درآمد سه شرکت بورسی و فرابورسی افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۵۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

"حفارس" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۳۵ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 

درآمد ۵ ماهه "پخش" ۶۳ درصد افزایش یافت

شرکت پخش البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲ هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

"پخش" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۶۳ درصدی دارد.

 

مروری بر عملکرد مرداد ماه "فلوله"

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۲۲ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"فلوله" براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۹۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!