تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۶
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۵۲۲۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سه خدمت جدید سامانه IBshop معرفی شد / قرعه کشی جشنواره

می متالز - مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان با ارائه گزارشی از وضعیت IBshop از افزودن سه خدمت جدید به این سامانه در آینده نزدیک خبر داد.
سه خدمت جدید سامانه IBshop معرفی شد / قرعه کشی جشنواره

به گزارش می متالز، IBshop به عنوان اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین ایران در فاصله بین 21 تا 29 مرداد ماه جشنواره ای را تحت عنوان از قربان تا غدیر برگزار کرد که در حد فاصل این برنامه هر روز جمعا 9 ربع سکه بهار آزادی به ثبت نام کنندگان در سامانه، اقدام کنندگان به صدور اولین واحد سرمایه گذاری یا افزایش دارایی کاربران با صدور واحد سرمایه گذاری تعلق می گرفت. همچنین یک سکه تمام بهار آزادی در انتهای جشنواره برای سرمایه گذاری که بیشترین حجم ریالی و صدور را داشت در نظر گرفته و به قید قرعه نفراتی انتخاب شده و هدایای آنها حضورا تحویل داده شد.

بابک باقری معاون خدمات تامین مالی تامین سرمایه تمدن درخصوص اثرات مشارکت سرمایه گذاران در IBshop گفت: صندوق گنجینه زرین شهر به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن پشتوانه تامین مالی پروژه های مهمی از جمله خطوط 6، 7 و بخش از خط 5 قطار شهری تهران یا قطار شهری اصفهان و انتشار اوراق بدهی برای طرح های توجیهی تولیدی شرکت سیمان اصفهان و ... شده است.اثر مشارکت در این صندوق های سرمایه گذاری صرفا کوتاه مدت و دریافت سود نیست بلکه ماندگار است تا بتوان توسط آن اقتصاد از طریق تامین مالی به حرکت در آید.

میثم فدایی واحد مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت سامانه IBshop گفت: در حال حاضر بیش از 800 هزار نفر سرمایه گذار احراز هویت شده در این مجموعه وجود دارد. سال گذشته  بیش از 60 هزار میلیارد تومان تراکنش  مالی در این سامانه داشتیم که رکوردی بی نظیر محسوب می شود. همچنین اکنون این مجموعه دارای 5 شعبه فیزیکی است و افزایش دو برابری شعبات را تا پایان سال در دستور کار داریم.

وی با امیدواری به یک میلیونی شدن تعداد سرمایه گذاران در این سامانه تا پایان سال از افزودن خدماتی دیگر از جمله بیمه، لیزینگ و کارت اعتباری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باشگاه مشتریان IBshop نیز تا پایان سال راه اندازی می شود و سرمایه گذاران می توانند از این طریق تخفیف های خوبی را در فروشگاه ها در اختیار داشته باشند.

بنابراین گزارش، سامانه ibshop با هدف فراهم آوردن بستر سرمایه گذاری اینترنتی در اسفند سال 95 راه اندازی شد. در این مرکز صندوق های سرمایه گذاری در انواع مختلف جهت پوشش سلایق سرمایه گذاری مشتریان با ویژگی های فردی و استراتژی های مختلف سرمایه گذاری ارائه شده و تمامی اقشار با هر میزان پس انداز می توانند از فرصت های ارائه شده در این مرکز برای سرمایه گذاری بهره مند شوند.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده