تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۳۱
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۵۲۶۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اشتغالزایی معادن استان زنجان 2 هزار و 671 نفر است

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت 320 معدن در زنجان خبر داد و گفت: اشتغالزایی معادن استان 2 هزار و 671 نفر است.
اشتغالزایی معادن استان زنجان 2 هزار و 671 نفر است

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که سازمان صنعت به جد پیگیر آن است، افزایش سرمایه‌گذاری استان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از انجام 2 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در معادن استان زنجان خبر داد و گفت: از این میزان 61 درصد در بخش معادن فلزی بود که مبلغ آن هم یک هزار و 220 میلیارد ریال است.


وی افزود: همچنین 28 درصد سرمایه‌گذاری در بخش معادن غیر فلزی و 10 درصد در زمینه سنگ‌های نماست.فغفوری از وجود 382 معدن در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 320 معدن فعال و 62 معدن غیرفعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین معادن در شهرستان زنجان با 139 مورد است، اضافه کرد: در مجموع اشتغالزایی معادن استان 2 هزار و 671 نفر است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه معدن از ظرفیت بالایی برخوردار است، گفت: باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن و در راستای اشتغالزایی استفاده شود.

عناوین برگزیده