تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۸
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۵۲۷۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان کرمانشاه

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در هفته دولت خبر داد.
افتتاح ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان کرمانشاه

به گزارش می متالز، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت ۲۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در کرمانشاه افتتاح می‌شود که بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۸۶ نفر اشتغالزایی به همراه خواهد دارد.

او گفت: عمده این طرح‌ها مربوط به شهرستان کرمانشاه است، اما در سایر نقاط استان از جمله سرپل ذهاب، هرسین، اسلام آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، دالاهو و... نیز طرح‌هایی داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه طرح توسعه شرکت لاوین پلاست را یکی از مهمترین این طرح‌ها دانست و افزود: این واحد با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۷ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته دارابی طرح توسعه واحد ابزارسازان درمانگر نیز با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد ریال واشتغالزایی ۱۰ نفر افتتاح خواهد شد.

او گفت: طرح توسعه قطعات صنعت گستر سدید با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۹ نفر، طرح تولید کیسه پلاستیکی با سرمایه‎گذاری ۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۷ نفر، طرح تولید بتن هرسین با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت نفر و از دیگر طرح‌های مهم صنعتی است که در هفته دولت در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

عناوین برگزیده