تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۵۵۲۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی کیا نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد:

بررسی ۳ سوال از وزیر صمت/مهلت نمایندگان به رحمانی برای ارائه گزارش

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون ۳ سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد که نمایندگان سوال‌کننده به رحمانی برای ارائه گزارش‌های لازم مهلت دادند.
بررسی ۳ سوال از وزیر صمت/مهلت نمایندگان به رحمانی برای ارائه گزارش

به گزارش می متالز، سیدجواد حسینی کیا نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (10 شهریور ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان نشست امروز 3  سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد که مقرر شد؛ وزارت صمت اطلاعات لازم درباره موارد موردنظر نمایندگان را جمع آوری و به آنها ارائه کند.

وی با بیان اینکه اصغر مسعودی درخصوص کیفیت واگذاری پهنه های معدنی در مناطق حفاظت شده وزیر صمت را مورد سوال قرار داد، اظهار کرد: مقرر شد؛ جلسه ای ظرف دو هفته آینده برای بررسی مشکل مذکور با حضور وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: سوال‌کننده بعدی حسن کامران دستجردی بود که در مورد موضوعات مربوط به مدیریت در وزارت صمت آقای رحمانی را مورد سوال قرار داد.

علیزاده به سوال سیدجواد ساداتی نژاد از وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و یادآور شد: قرارداد سایپا با سیتروئن محور سوال این نماینده از رحمانی بود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پاسخ‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در نهایت نمایندگان برای ارائه گزارش‌های لازم به وزیر صنعت، معدن و تجارت مهلت دادند.

عناوین برگزیده