تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۷
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۵۷۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲ طرح توسعه‌ای با اشتغالزایی ۵۷ نفر در کرمانشاه افتتاح شد

می متالز - دو طرح توسعه ای با اشتغالزایی ۵۷ نفر با حضور معاون کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرک بیستون کرمانشاه به بهره برداری رسید.
۲ طرح توسعه‌ای با اشتغالزایی ۵۷ نفر در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش می متالز، حاتم شاه کرمی در جریان سفره یک روز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه، طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید با سه خط تولید جدید شامل صندلی پژو پارس، رام موتور و رنگ به اعتبار چهار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ نفر را افتتاح کرد.

مدیر عامل شرکت صنعت گستر سدید در این مراسم با بیان اینکه ۱۰۲ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند، عمده محصول تولیدی شرکت گستر سدید را تولید ۸۰ هزار شاسی انواع کامیون و خودرو اعلام کرد.

شرکت لاوین پلاست بیستون با تولید انواع لوله پلاستیکی دومین شرکتی بود که مرحله جدید آن با اشتغالزایی ۱۷ نفر و تولید ۲ مدل کالا شامل لوله سه لایه و گرانول با ظرفیت تولید ۲ هزار تن به بهره برداری رسید.

همچنین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و هوشنگ بازوند «استاندار کرمانشاه» از کارخانه اسید سیتریک و کارخانه روژین تاک بازدید کردند.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با راه اندازی کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، کشور از واردات ماده اسید سیتریک بی نیاز می شود .

محسن دارابی در ادامه ارزش کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه را بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان دانست که با تسویه ۳۰ میلیارد تومان بدهی آن و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی که بخش خصوصی آن پای کار است به بهره برداری خواهید رسید.

عناوین برگزیده