تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۵۹۰۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سال جاری صورت گرفت

پرداخت 110.2 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین/ صنایع قزوین حدود 850 میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی دریافت کردند

می متالز - ۱۴۸ فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت شده که از این تعداد تاکنون سه پرونده به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان قزوین پرداخت گردیده است.
پرداخت 110.2 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین/ صنایع قزوین حدود 850 میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی دریافت کردند

به گزارش می متالز، رییس سازمان صمت استان قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ارایه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب در سال ۹۸ افزود: همچنین ۲۹۴ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده که تاکنون ۳۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت گردیده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغ شده از سوی وزارت صمت، گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که تحقق آن برای پنج هزار و ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

کامران لشگری گفت: تاکنون ۱۵۸ فقره درخواست تسهیلات در سامانه مربوط ثبت شده است و در همین راستا تاکنون ۳۳ طرح جهت اخذ تسهیلات به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

این مسوول گفت: اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته ۳۴ فقره درخواست تسهیلات توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفته و با ۳۱ مورد موافقت شده است.

در ادامه جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۲ واحد تولیدی رسیدگی شد.

عناوین برگزیده