تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۲۷
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۶۱۲۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان اعلام کرد:

توزیع ۱۷ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل زدگان گلستان

می متالز - زمانی نژاد از توزیع ۱۷ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان گلستان خبر داد.
توزیع ۱۷ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل زدگان گلستان

به گزارش می متالز، «محمدتقی زمانی نژاد» در تشریح آخرین عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: ۱۷ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان گلستان توزیع شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه تا کنون 23 هزار و 903 نفر از مالکین بناهای تخریب شده در سیل به بانکهای عامل معرفی شدند، افزود: 17 هزار و 680 نفر با بانک ها قرارداد امضا کرده اند.

وی از پرداخت ۷۵ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۵ هزار و ۲۰۲ مالک واحد خسارت دیده خبر داد و اظهارداشت: تعمیر ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد تعمیراتی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

زمانی نژاد، آواربرداری ۲ هزار و ۶۷۰ واحد، پی کنی ۴ هزار و ۵۸۸ واحد، اجرای فونداسیون ۳ هزار و ۲۹۹ واحد، اجرای اسکلت یک هزار و ۷۸۵ واحد، اجرای سقف ۵۳۱ واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی۳۳۱ واحد را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان در مناطق سیل زده برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در سیل استان گلستان، ۲۱ هزار و ۱۰۲ واحد مسکونی خسارت دیدند که ۷ هزار و ۴۰۷ واحد احداثی و 1۳ هزار و ۶۹۵ واحد تعمیری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: از این تعداد واحد خسارت دیده، ۷ هزار و ۶۱ واحد شهری و ۱۴ هزار و ۴۱ واحد  روستایی است.

عناوین برگزیده