تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۶۲۵۱۱
مدیرکل راه آهن شمال ۲:

ورود چهارمین قطار گردشگری به استان گیلان

می متالز - مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: چهارمین قطار گردشگری از ایستگاه تهران حوالی ساعت 13 وارد ایستگاه راه آهن سراوان شد.
ورود چهارمین قطار گردشگری به استان گیلان

به گزارش می متالز، علی خدایی در این رابطه اظهار کرد: چهارمین قطار گردشگری حامل  حدود 220 گردشگر است که توسط یک ترنست پنج سالنه ساعت 7 صبح امروز از ایستگاه راه آهن تهران حرکت کرده و ساعت 17:30 از ایستگاه راه آهن سراوان به سمت تهران باز می گردد.

وی افزود: این قطار به عنوان تور یک روزه ریل گردی از روی پل ها، درون تونل ها و از میان مراتع بکر و زیبا با سرعت پایین عبور می کند تا گردشگران از دیدن این مناظر زیبای ریلی لذت ببرند.

وی بیان کرد: قطار گردشگری در ایستگاه سراوان توقف می کند و گردشگران با اتوبوس از موزه میراث روستایی جنگل سراوان و سایر اماکن در نظر گرفته شده بازدید می کنند.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ ادامه داد: گردشگران در این تور یک روزه ریل گردی پس از پشت سر گذاشتن دست حاصل خبر قزوین، ار گردنه کوهین، ایستگاه لوشان، پل شاهرود، شهر منجیل، دریاچه و سد سپیدرود، مزرعه توربین های بادی، شالیزارها و جنگل های استان گیلان دیدن می کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف راه اندازی قطار گردشگری توسعه حمل و نقل و پاک در کشور است و استقبال بسیار خوب گردشگران از قطار های گردشگری گیلان نشان دهنده قابلیت های استان گیلان به عنوان یک منطقه هدف گردشگران است.

خدایی خاطرنشان کرد: با توجه به همتی که مجموعه راه آهن برای توسعه حمل و نقل ریلی به عنوان یک حمل و نقل سبز و ایمن دارد قطعا توسعه قطارهای گردشگری را در پیش رو خواهیم داشت.

عناوین برگزیده