تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۶۵۷۰۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حمایت از فعالان صنعت ساختمان

می متالز - معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با استقبال از سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان کیش، از حمایت این سازمان از فعالان این صنعت خبر داد.
حمایت از فعالان صنعت ساختمان

به گزارش می متالز، ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان در حاشیه گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان کیش گفت: نوع آب‌وهوای جزیره کیش اقتضا می‌کند تا مصالح بادوام و متناسب با شرایط آب‌وهوای این جزیره تولید شود و سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حمایت از افرادی که تمایل دارند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند؛ امکانات و مجوزهای مورد نیاز را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه جزیره کیش ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی دارد و این سرمایه‌گذاری باعث رونق تولید و اشتغال در جزیره کیش خواهد شد، افزود: با دعوت از بخش‌های مختلف بازار سرمایه داخلی و خارجی در «نمایشگاه کیش اینوکس» که ۲۷آبان در جزیره کیش برگزار خواهد شد، ضمن معرفی ظرفیت‌ها و ارائه بسته‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری، زمینه را برای مشارکت سرمایه‌گذاران فراهم خواهیم کرد.

آخوندی اظهار کرد: در بخش ساخت‌وساز، سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی در مناطق آزاد و به‌ویژه جزیره کیش انجام شده و تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۸هزار میلیارد تومان در بخش ساختمان و ساخت‌وساز با کاربری‌های مختلف در جزیره کیش سرمایه‌گذاری خواهد شد. وی ادامه داد: صنعت ساختمان در جزیره کیش پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی دارد و درحال‌حاضر در جزیره کیش بیش از ۶۵۰ شرکت فعال داریم که نیمی از آنها توان صادرات محصولات خود را دارند و برخی از آنها در سال گذشته تا ۵۰ میلیون دلار به سرزمین اصلی و کشورهای همسایه صادرات داشتند.

عناوین برگزیده