تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۶۶۴۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت تبیین اهمیت سرمایه گذاری در بخش معادن/ رفع مشکلات ۷ واحد معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - کلانتری گفت: با توجه به ظرفیت معادن در استان کهگیلویه و بویراحمد و اهمیت آن در ایجاد اشتغال و رونق تولید، زنجیره فعالیت های اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی تحرک می یابد.
ضرورت تبیین اهمیت سرمایه گذاری در بخش معادن/ رفع مشکلات ۷ واحد معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، «حسین کلانتری» امروز (۱۴ آبان) در شورای معادن استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی ایران برگزار شد، گفت: هر چند فعالیت های معدنی در کهگیلویه و بویراحمد دیر آغاز شد و بعد از شروع هم به خوبی به آن پرداخته نشده، اما باید تلاش کنیم به لحاط کمی و کیفی به بخش معدن تحرک ببخشیم و بستر تولید و اشتغال بیشتر در این بخش استان را فراهم کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اراده جمعی در استان بر این است تا با آسیب شناسی مشکلاتی را که سد راه فعالیت های معدنی استان وجود دارد را برطرف و مناسب سازی شرایط به لحاظ حمایت های مالی و توسعه فعالیت های معدنی با رعایت شرایط زیست محیطی، منابع طبیعی و رفع معارضات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در شرایطی که صندوق بیمه فعالیت های معدنی با جدیت از سرمایه گذاران بخش معادن حمایت می کند، ادامه داد: متولیان حوزه معدن، دستگاه های محیط زیست، منابع طبیعی و جامعه مهندسین معادن استان شناسنامه ای از فعالیت ها و ظرفیت های معدنی استان را برای متقاضیان سرمایه گذاری و بهره برداران فراهم کنند.

کلانتری گفت: تدارک همایشی در خصوص ظرفیت های معدنی و تبیین اهمیت و مزیت های خوب سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و افراد راغب سرمایه گذار حوزه معادن و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توسط صدا و سیما و رسانه های گروهی استان برنامه ریزی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نشست های آموزشی و توجیهی در خصوص فعالیت ها و نوع حمایت های صندوق بیمه معدنی حتما اجرا شود.

عناوین برگزیده