تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۶۶۵۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دانشگاه امیرکبیر و بانک صنعت و معدن تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

می متالز - دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک صنعت و معدن در راستای رفع نیازها و استفاده از توانمندی بالقوه دانشگاه‌ها با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
دانشگاه امیرکبیر و بانک صنعت و معدن تفاهم نامه همکاری منعقد کردند

به گزارش می متالز، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک صنعت و معدن میان احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن منعقد شد.
این تفاهم نامه در ۶ بند و برای مدت ۲ سال منعقد شده است که درصورت رضایت دو طرف زمان اجرای تفاهم نامه قابل تمدید خواهد شد.
استفاده مطلوب از توانمندی های دانشگاه در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی، کاربردی و عملیاتی معرفی شده توسط بانک صنعت و معدن و بومی سازی آنها از بندهای این تفاهم نامه است.
ایجاد یک یا چند صندوق مالی مشترک میان بانک صنعت و معدن و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مذاکره با نهادها و مراجع ملی تاثیر گذار برای تجهیز مالی این صندوق ها از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در راستای نیازهای بانک است از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.
همچنین در این تفاهم نامه بر همکاری بانک صنعت و معدن و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای اجرای پایلوت طرح های فناورانه نیز تاکید شده است.
ایجاد شرایط لازم برای فعالیت حرفه ای نخبگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر روی موضوعات تخصصی مورد نظر بانک صنعت و معدن در مراکز کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
همچنین در چارچوب این تفاهم نامه مقرر شد بانک صنعت و معدن به کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان مستقر در مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جهت پیشبرد و توسعه فعالیت های ایشان تسهیلات بانکی با نرخ سود پایین و ضمانت های سهل و آسان پرداخت کند.
راه اندازی یک مرکز نوآوری مشترک در زمینه فناوری های مالی و بانکداری الکترونیک نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

عناوین برگزیده