تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۶۷۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت پلی پروپیلن جم در صورت‌های مالی میان دوره ای؛

"جم پیلن" بازار خود را توسعه می‌دهد

می متالز - "جم پیلن" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.
"جم پیلن" بازار خود را توسعه می‌دهد

به گزارش می متالز، شرکت پلی پروپیلن جم صورت‌های مالی میان‌ دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود هرسهم را ۳ هزار و ۱۰۳ ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده که «جم پیلن» در گزارش ۳ ماهه به ازای هرسهم ۲ هزار و ۲۰ ریال سود محقق کرده بود.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال، سود خالص را ۶ هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال و سود انباشته را ۶ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال منتشر کرده است.

"جم پیلن" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، حضور بیشتری در بازار داشته باشد و محصول را توسعه دهد.

این شرکت با توجه به روند افزایش ناگهانی قیمت‌ها در ابتدای سال جاری و نوسانات قیمت ارز و روند افزایش نرخ خرید مواد اولیه و متعاقب آن ایجاد رکود در اقتصاد، نرخ فروش محصولات شرکت برای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۸ حدود ۹۵ درصد در مقایسه با میانگین محصولات ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۸ در نظر گرفته می‌شود. همچنین با توجه به روند افزایش قیمت‌ها در سال جاری و نوسانات قیمت ارز، نرخ خرید مواد اولیه براساس میانگین نرخ خرید مواد اولیه در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده است.

"جم پیلن" با توجه به افزایش خوراک ورودی به خط تولید با تقویت ناوگان حمل و نقل پروپیلن از شازند به عسلویه را در برنامه دارد. همچنین تولید گرید‌های جدید با ارزش افزوده بالا را در برنامه کاری خود دارد.
این شرکت قصد دارد بازاریابی و فروش محصولات شرکت در بازار‌های صادراتی باتوجه به پیش بینی کاهش فروش محصول شرکت در بازار‌های داخلی داشته باشد و در تلاش است در جهت دستیابی به تولید ٣٠٠ هزار تن سالیانه تلاش می‌کند.

عناوین برگزیده