تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۴۵
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۶۷۹۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین خبر از یارانه بنزین / کسانی که یارانه نگرفته‌اند چه کنند؟

می متالز - شب گذشته آخرین مرحله از یارانه سوخت واریز شد، بیش از ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور این یارانه را دریافت نکرده‌اند، کسانی که این یارانه به حسابشان واریز نشده و مشمول این طرخ نشده‌اند چه کنند؟
آخرین خبر از یارانه بنزین / کسانی که یارانه نگرفته‌اند چه کنند؟

به گزارش می متالز، شب گذشته سومین مرحله یارانه بنزین برای خانوارهای کشور واریز شد.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه طرح واریز یارانه سوخت برای ۶۰ میلیون نفر معادل ۱۸ میلیون خانوار بود.

محمد باقر نوبخت، در خصوص کسانی که این یارانه به حسابشان واریز نشده و مشمول این طرخ نشده‌اند گفت: با تاکید آقای رئیس جمهور قرار شد هر کسی که از ۶۰ میلیون تا حدود ۸۴ میلیون جمعیت کشور متقاضی دریافت این یارانه بنزین باشند با توجه به ساز و کار تعریف شده از سوی متولی این امر یعنی وزارت کار می‌توانند به صورت سامانه‌ای و غیر حضوری درخواست خود را اعلام کنند پس از بررسی‌ها و کمتر از یک ماه نتیجه به سازمان برنامه و بودجه اعلام می‌شود و واجدین شرایط مشمول دریافت یارانه خواهند بود.

براین اساس کسانی که پس از ثبت نام مشمول این طرح شوند، در ماه آینده دو نوبت واریز می‌شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به دنبال این اقدام دولت اطلاعیه‌ ای را صادر کرده است که براساس آن سرپرستان خانواری که مشمول سبد حمایتی دولت نشده‌ و خود را واجد شرایط دریافت این مبلغ می‌دانند، از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه می‌توانند درخواست خود را با ارسال شماره ملی(سرپرست خانوار) به کد دستوری #۶۳۶۹* اعلام و ثبت کنند.

در این طرح سهم خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز ۲۰۵ هزار تومان است.

عناوین برگزیده