تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۶۷۳
کد خبر: ۶۸۷۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد فروش «کمنگنز» در آبان۱۳۹۸

می متالز - شرکت معادن منگنز در آبان ۱۳۹۸ توانست فروش خود را با کمی افزایش نسبت به مهر۱۳۹۸ از مبلغ ۶۵میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال به مبلغ ۷۰میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال برساند.
رشد فروش «کمنگنز» در آبان۱۳۹۸

به گزارش می متالز، شرکت معادن منگنز در فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ فروش خود به مبلغ ۷۰میلیارد و ۸۲۷میلیون ریال رساند. این شرکت که با فروش ۷هزار و ۲۰۰تن سنگ منگنز دانه بندی و ۲۳۷تن خاک سرخ به این رقم رسیده است در مهر۱۳۹۸ فروش خود را مبلغ ۶۵میلیارد و ۱۶۹میلیون ریال اعلام کرده بود.

«کمنگنز» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰آبان۱۳۹۸ توانسته ۵۵ هزار و ۱۰۰تن سنگ منگنز دانه بندی، ۲هزار و ۲۹۴تن خاک سرخ و ۳۹هزار و ۱۶۲تن مخلوط شن و ماسه کوهی را به مبلغ ۶۵۴میلیارد و ۴۸۷میلیون ریال به فروش برساند.

این شرکت پیش از این در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد به ازای هر سهم یک هزار و ۷۰۵ریال سود محقق ساخته است. همچنین قصد دارد در سال۱۳۹۸ به میزان ۸۲ هزار تن محصول سنگ منگنز تولید کند و از این مقدار بیش از ۷۰درصد مربوط به تولید دانه درشت است، که قیمت بالاتر و تقاضای بیشتری برای آن در بازار وجود دارد. پیش بینی ترکیب فروش در سال ۹۸ شامل حدود ۶۰ هزارتن انواع محصول درشت دانه و ۲۹ هزارتن ریز دانه است.

همچنین با دریافت مجوز از یکی از معادن (به نام معدن شاکی) باطله برداری و آماده سازی آن از مردادماه سال ۹۷ آغاز شده و ثبات تولید یا افزایش مقطعی را درسال آتی به همراه خواهد داشت. طرح اکتشاف محدوده شهرستانک تنظیم و ارائه شده و مجوز اجرای عملیات اکتشاف از سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده است. میزان و مقدار ذخایر کشف شده این محدوده پس از پایان عملیات مشخص خواهد شد. علاوه بر این جهت تضمین تولید آتی معادن ۹۴۰متر انواع حفریات زیرزمینی و حدود ۳۴۰ هزار تن باطله برداری از معادن روباز پیش بینی شده است.

عناوین برگزیده