تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۶۹۰۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی آبان ماه صورت گرفت؛

کسب سود ۱۹ میلیاردی از واگذاری‌های "وآوا"

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود ۱۹ میلیاردی از واگذاری‌های "وآوا"

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۶۶ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۲۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۰ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به ۸۰۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین نیز با افزایش ۲۰ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال معادل ۸۴۶ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وآوا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۰ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۰ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال خریداری کرد.

 

عناوین برگزیده