تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۰
بازدید: ۶۵۳
کد خبر: ۶۹۲۵۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

می متالز - چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان روز پنجشنبه 7 آذرماه به میزبانی مجتمع مس سرچشمه در محل فرهنگسرای مس شهر سرچشمه برگزار شد.
چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

به گزارش می متالز، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار کرد: برای مجتمع مس سرچشمه باعث افتخار است که در کنار برگزاری مسابقات قرآنی فصلی که در شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز برگزار می کند میزبان چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان باشد.
محمدرضا رجب پور افزود: در این رابطه از همکاران اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان که میزبانی را به ما دادند تشکر و قدردانی می کنم.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم با قدردانی از مجتمع مس سرچشمه برای قبول میزبانی این مسابقات، گفت: هفته بسیج را که با این رویداد فرهنگی قرآنی مصادف شده است را تبریک عرض می کنم.
محمد عسکری افزود: 7 شهرستان از مجموع 23 شهرستان استان در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار، تولید و تعاون استان کرمان حضور دارند که از مرحله شهرستانی به مرحله استانی رسیده اند که در این مسابقات به رقابت می پردازند.
رقابت 108 شرکت کننده در این مسابقات
رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در سخنانی گفت: در این مسابقات 108 شرکت کننده از شهرستانهای بم، سیرجان، شهربابک، بردسیر، بافت، رفسنجان، زرند، راور و کرمان با هم به رقابت می پردازند.
بساره افزود: برگزیدگان این مسابقات که در رشته های قرائت، ترتیل، مفاهیم، حفظ 10, 20 و حفظ کل برگزار شد، به رقابتهای کشوری که در دی ماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه استان کرمان در سال گذشته در مسابقات قرآنی جامعه کار کشور مقام دوم را کسب کرد، تصریح کرد: این رویداد که هر ساله برگزار می شود، برای نخستین بار در سال جاری در واحدهای تولیدی استان برگزار شد که مجتمع مس سرچشمه پیشگام میزبانی از مسابقات قرآنی بود که از مدیران این مجتمع بخاطر این میزبانی قدردانی می کنم.
اسامی نفرات برتر
بر پایه این خبر، در پایان این مسابقات و با رای هیات داوران، نفرات برتر به این شرح معرفی و به آنها جوایزی اهدا شد، ضمن اینکه نفرات نخست به مسابقات کشوری راه یافتند.
در بخش آقایان در رشته ترتیل محسن محمدی، پیمان خیرخواه و رضا رنجبر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند، در رشته قرائت احمدرضا زینلی، سید محمدعلی موسوی و مهدی دلاوری به ترتیب نفرات برتر معرفی شدند، در رشته مفاهیم ایمان اسدی، سید محسن موسوی و محسن محمدی نفرات اول تا سوم معرفی شدند، همچنین در رشته حفظ 10 جزء میثم حاج ملک، حفظ 20 جزء ایمان اسدی و حفظ کل سعید شاهرخی نفرات اول معرفی شدند.
در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل فهیمه اصغرزاده، مرضیه عظیمی نسب و سکینه حافظی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رشته قرائت ام البنین دره کردی و ملیحه آورند و در رشته مفاهیم مریم کریمی نژاد، لیلا کریمیان و ملیحه طالبی زاده به ترتیب نفرات برتر معرفی شدند. در حفظ 10 جزء بانوان نیز مریم عظیمی، فاطمه توکلی و نرگس علی بیگی نفرات اول تا سوم شدند، در رشته حفظ 20 جزء عاطفه محمودزاده، فرشته قربانی و زبیده نعمت زاده عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و در رشته حفظ کل نیز فرزانه خواجویی عنوان نخست را کسب کرد و مهین زاهدی و فاطمه مهدوی دوم و سوم شدند.

عناوین برگزیده