تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۷۰۳۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد:

انجام ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در ۸ ماهه امسال

می متالز - معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در هشت ماهه امسال ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در کشور به انجام رسیده است.
انجام ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در ۸ ماهه امسال

به گزارش می متالز،  اصغر مصاحب با بیان این مطلب، افزود: در هشت ماهه امسال کار امکان سنجی توسعه 9 خوشه کسب و کار خاتمه یافته و امکان سنجی توسعه 10 خوشه دیگر در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه کار توسعه 32 پروژه خوشه ای کسب و کار در هشت ماهه امسال در دست اجرا است، تصریح کرد: از این تعداد، 11 خوشه کسب و کار در مرحله مطالعه شناختی، 27 خوشه کسب و کار در مرحله پیاده سازی و 4 خوشه دیگر نیز در مرحله خاتمه و خروج عامل است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه بیان کرد: به روز‌رسانی مطالعه فراگیر خوشه‌های کسب و کار در استان های تهران، سیستان و بلوچستان، قزوین و خوزستان انجام شده است.

مصاحب در خصوص پروژه های توسعه خوشه ای که در مرحله مطالعه شناختی هستند، نیز اضافه کرد: این پروژه های توسعه خوشه ای شامل نخود ممقان، مبلمان مرند، فرش و تابلو فرش، فرش نایین، چاقوی زنجان، فرش سمنان، گیاهان دارویی فارس، شیرینی سنتی قزوین، فرش کردستان، محصولات گلخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و گل و گیاه محلات هستند.

وی در پایان گفت: در ۸ ماهه امسال ۴ پروژه بروزرسانی مطالعه فراگیر شناسایی و اولویت‌بندی خوشه‌های کسب و کار انجام شده است.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!