تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۷۰۹۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش میزان تولیدات آلومینای چین و آمریکای جنوبی

می متالز - آمریکای جنوبی در ماه اوت، بیشترین میزان رشد تولید آلومینا را داشته و حدود 6 درصد میزان تولیدات این منطقه بیشتر از ماه قبل از آن شده است و همچنین چین نیز توانست در ماه گذشته، میزان تولیدات خود را یک درصد بهبود ببخشد.
افزایش میزان تولیدات آلومینای چین و آمریکای جنوبی

به گزارش می متالز، چین بزرگ‌ترین تولیدکننده آلومینا در جهان به شمار می‌آید که از ابتدای سال تاکنون توانسته است میزان تولید خود را در این زمینه بهبود ببخشد، به گونه‌ای که در ماه اوت میزان تولید این کشور به 6 میلیون و 150 هزار تن آلومینا رسید که نسبت به ماه قبل از آن (جولای)، رشد یک درصدی را در زمینه تولید این ماده اولیه در چین شاهد هستیم.

اقیانوسیه دومین منطقه تولیدکننده آلومینا در جهان است و میزان تولیدات این قاره حدود یک میلیون و 640 هزار تن است که البته در ماه اخیر میزان تولیدات این منطقه، 6 درصد یا معادل 102 هزار تن افت داشته است و از یک میلیون و 742 هزار تن به یک میلیون و 640 هزار تن رسیده است.

 آمریکای جنوبی سومین منطقه‌ای است که بیشترین میزان تولید آلومینا را دارد و در ماه اوت میزان تولیدات این منطقه 6 درصد نسبت به ماه جولای رشد داشته است، به گونه‌ای که از 991 هزار تن به یک میلیون و 47 هزار تن رسید، به این ترتیب، شاهد افزایش 56 هزار تنی تولید این ماده اولیه در این منطقه هستیم.

میزان تولیدات آلومینا در قاره آسیا و آفریقا (به جز چین)، در ماه اوت افزایش یافته و از 867 هزار تن به 870 هزار تن رسیده است، به طور کلی میزان تولیدات آلومینا در این دو قاره همواره به همین میزان بوده و افزایش یا کاهش چشمگیری در ماه‌های اخیر در میزان تولیدات این منطقه شاهد نیستیم.

همچنین، میزان تولیدات آلومینای اروپای غربی در ماه اوت، نسبت به ماه جولای 3 درصد یا 15 هزار تن، کاهش داشته است و از 489 هزار تن به 474 هزار تن رسیده است.

گفتنی است، میزان تولیدات آلومینا اروپای شرقی و مرکزی در ماه اوت نسبت به ماه قبل از آن، کاهش یا افزایش چشمگیری نداشته و تنها دو هزار تن میزان تولیدات این ماده اولیه کاهش داشته است، به گونه‌ای که در ماه اوت در این منطقه 367 هزار تن آلومینا تولید شده است.

آمریکای شمالی در ماه اوت، 259 هزار تن آلومینا تولید کرده است که نسبت به ماه قبل از آن میزان تولیدات این منطقه، دو درصد یا پنج هزار تن کاهش یافت.

در مجموع میزان تولید آلومینا در جهان از 11 میلیون و 373 هزار تن به 11 میلیون و 350 هزار تن رسید، به این ترتیب، علی‌رغم افزایش میزان تولیدات آمریکای جنوبی و چین، تولید آلومینا در جهان در ماه جولای دارای یک روند نزولی بوده است و یک افت 0.2 درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.

عناوین برگزیده