تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۷۳۳۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شماره پنجم «ضمانت نامه» منتشر شد

می متالز - شماره پنجم «ضمانت‌نامه»؛ نشریه الکترونیکی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، از مشارکت صندوق در طرح ملی پوشاک خبر می‌دهد.
شماره پنجم «ضمانت نامه» منتشر شد

به گزارش می متالز، تیتر یک این شماره به گفتگویی از محمدحسین مقیسه، مدیرعامل صندوق اختصاص پیدا کرده است که خبر مشارکت صندوق در طرح ملی پوشاک و فرایند اجرایی شدن آن را مطرح کرده و این طرح را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» در سه ماهه پایان امسال معرفی می‌کند.

باکس بالای صفحه اول «ضمانت نامه» نیز به صحبت‌‎های رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اختصاص دارد که چندی پیش در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد وی در این جلسه تاکید کرده بود که جنگ اقتصادی امروز، همراه با جنگ روانی است و خوشبختانه قوای سه گانه کشور روی حمایت از اهداف رونق تولید اتفاق، نظر دارند.

باکس پایین صفحه نیز مربوط به یادداشت نفیسه قربانی معاون مدیریت اعتبار سنجی و صدور ضمانت‌نامه صندوق است که به دو چالش‌ اساسی صنایع کوچک پرداخته و یکی از محدودیت‌های جدی برای رشد و توسعه آن‌ها را نوع و نحوه تامین مالی عنوان کرده است.

در بخش آخرین خبر نیز به موضوع یکی دیگر از ضمانت‌نامه‌های صادره از سوی صندوق پرداختیم که مربوط به شرکت سامان فولاد بیرجند می‌شود. این شرکت در سه ماهه ابتدای سال جای بیش‌ از 10 میلیارد ریال ضمانت نامه دریافت کرده است.

عناوین برگزیده