تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۳۸۱
کد خبر: ۷۳۷۹۹
در راستای رونق تولید:

دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در قزوین گشایش یافت

می متالز - در راستای حمایت از صنایع های تک و پیشرفته، دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته استان قزوین افتتاح شد.
دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در قزوین گشایش یافت

به گزارش می متالز، عصر سه شنبه در مراسمی با حضور رضا نقی پور اصل مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، چهارمین دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور در اداره صنعت قزوین گشایش یافت.

این صندوق با هدف ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، صدور ضمانت نامه، ارائه خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری ریسک پذیر و تقویت رونق تولید در استان ها راه اندازی شده است.

در این مراسم کامران لشگری به عنوان نماینده صندوق در استان قزوین معرفی شد.

رضا نقی پور اصل رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور در مراسم افتتاح گفت: صنعت در حال پوست اندازی است و شرکت های دانش بنیان و های تک در حال بروز و ظهور هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند و ما نیز در این مسیر سریعتر گام برداریم.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات بانک ها قادر به درک شرایط تولیدکننده نیستند و با موانع قانونی که داریم در زمان لازم نمی توان به کمک تولیدکننده آمد لذا با افتتاح این صندوق امیدواریم گشایشی در مسیر کارآفرینی ایجاد شود.

نقی پور یادآور شد: قزوین ظرفیت خوبی در صنعت دارد و باید کمک کنیم تا تولید و اشتعال در این منطقه تقویت شود و ما هم با تسهیلات این صندوق در راستای اعتلای صنعت استان گام برخواهیم داشت و برای پیشبرد اهداف صنایع استان کمک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر صیانت از صنایع نو و دانش بنیان نظیر صنایع نانو، میکرو الکترونیک، انرژی های نو، اتوماسیون و پلیمر برای پوشش تسهیلات به صندوق صنایع پیشرفته اضافه شده است.

در ادامه عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین هم بیان کرد: استان قزوبن برای توسعه ظرفیت خوبی دارد و در صنعت، کشاورزی و گردشگری جایگاه خاصی دارد که باید آن را تقوبت کنیم.

وی افزود: نزدیکی به پایتخت، داشتن مراکز دانشگاهی و دشت حاصلخیز قزوین و شهرک های صنعتی مهم به این استان شرایط خاصی داده که نیازمند حمایت ویژه هستند و ما هم کمک خواهیم کرد تا توسعه استان شتاب گیرد.

سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین هم اظهارداشت: استان طرفیت خوبی در بخش صنعت دارد و ما با کمک تسهیلات صندوق می توانیم حامی خوبی برای کارآفرینان و صنعتگران باشیم.

وی بیان کرد: امروز شرایط کمی سخت شده و به همین دلیل گشایش صندوق های اعتباری می تواند راهگشای برخی از مشکلات تولیدکنندگان در شرایط خاص باشد.

عناوین برگزیده