تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۷۴۲۴۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری اختتامیه جشنواره پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران

می متالز - مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار شد.
برگزاری اختتامیه جشنواره پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش می متالز، عباس محمدی مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران، گفت: مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور یوسفی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، محمدی معاونت امور اجرایی و فنی و بهره برداری، مدیران مجموعه و بسیاری از پژوهشگران، متخصصان و پرسنل در محل تالار اندیشه روابط عمومی برگزار گردید.

او افزود: در این مراسم ابتدا یوسفی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران طی سخنانی جامع و راهبردی اهمیت مباحث حوزه پژوهش و فناوری را تنها راه پویایی سازمان‌ها در برهه کنونی به منظور قطع وابستگی و کاهش آثار ناشی از تحریم‌های ظالمانه عنوان کرد و توجه به ظرفیت‌های پژوهشی و فناورانه را یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های مدیریت فعلی عنوان نمود و حمایت از پژوهشگران مجموعه در جهت بهبود فرآیند‌های موجود (در کلیه سطوح) را از برنامه‌ها و اهداف ویژه خود برشمردند.

محمدی اظهار داشت: مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به آیات قرآنی که به اهمیت علم و پژوهش پرداخته است، خرد جمعی را راه گشا و حلال مسائل و مشکلات موجود جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد در سایه توجه به ۴ اصل توکل بر خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و بهره وری، مطمئناً بستر مناسبی جهت شکوفایی سازمان فراهم خواهد آمد.

به گفته مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در ادامه این مراسم، از دست اندرکاران برگزاری اولین جشنواره پژوهش و فناوری گروه ملی صنعتی فولاد ایران تقدیر شد و بر سرلوحه قرار دادن خدمت به خلق از سوی مسئولان و پرسنل در جایگاه یک پژوهشگر تاکید شد، چرا که خشنودی خداوند در رضایت خلق است و فرد در این زمینه با تاثیرگذاری در محیط پیرامون، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود فضای اقتصادی شرکت، شهر، استان و کشور ایفاء خواهد کرد.

این مقام مسوول از برگزیدگان و برترین‌های تحقیق و توسعه تقدیر شد که نفرات برگزیده و عناوین کسب شده در این جشنواره به شرح زیر است:

  1. مقام اول پروژه‌های برتر بهپویی: طرح مارکینگ حامد اسکندری
  2. مقام دوم پروژه‌های برتر بهپویی: طرح نرم افزار کنترل تولید و ضایعات از احمدرضا ترتیف زاده
  3. مقام سوم پروژه‌های برتر بهپویی: طرح تغییر کالیبراسیون غلتک استند یک از ۲ شیار و ۴ باکس به ۴ شیار و ۲ باکس از محمود قبادی
  4. پروژه پژوهشی برتر: بررسی تأثیر عملیات حرارتی تنش زدایی بر عمر پنل‌های آبگرد کوره قوس الکتریکی از حمید کرم نیا
  5. مقام اول نوآوری‌های برتر و فناورانه: طراحی و ساخت سنسور نوری یک طرفه از هادی نجمی زاده
  6. مقام دوم نوآوری‌های برتر و فناورانه: طراحی و ساخت جاروی صنعتی از ابوذر نوری ممبینی
  7. پروژه برتر بومی سازی و ساخت تجهیزات: طرح باتوم شل کوره قوس الکتریکی مربوط فاز ۲ فولادسازی از علی عسکر قنبری (کارگاه نوسازی فولادسازی)
  8. پروژه برتر بومی سازی و ساخت تجهیزات: طرح استریپر از سید پدرام موسوی کیا (ماشین سازی و ساخت قطعات)
  9. رابط برتر تحقیق و توسعه: قدیر براتی
  10. رابط برتر تحقیق و توسعه: محمدامین برات پور
  11. دبیر برتر کمیته‌های تحقیق و توسعه: محمد شوش
  12. دبیر برتر کمیته‌های فنی و تخصصی: محمدعلی دشت بزرگی
  13. مقام اول در ارائه پروژه‌های برتر بهپویی: بخش نورد کوثر
  14. مقام دوم در ارائه پروژه‌های برتر بهپویی: بخش نورد تیرآهن
  15. مقام سوم در ارائه پروژه‌های برتر بهپویی: بخش نورد میلگرد، مفتول و صنایع فلزی

عناوین برگزیده