تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۷۴۷۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت در شرکت سیمیتکو؛

جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو مایه مباهات و افتخار است

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو در استان آذربایجان شرقی گفت: این اتفاق مایه مباهات و افتخار کشور و وزارت صمت است.
جشن رکورد تولید شرکت سیمیتکو مایه مباهات و افتخار است

به گزارش می متالز، رضا رحمانی افزود: این اتفاق بزرگ در سایه همت و تلاش تمامی مدیران و کارگران عزیز این شرکت رخ داده و ارزش آن در شرایط خاص اقتصادی کشور بیش از پیش است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق آمار موجود عموم تولیدات کشور در 8 ماهه امسال افزایشی بوده است.

رحمانی تاکید کرد: سیاست کلی و اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط موجود حفظ وضعیت فعلی تولید است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمان بندی دشمن برای تعطیلی دومینوار واحدهای صنعتی در کشورمان گفت: این مراسم به عنوان حرکتی نمادین از سایر توفیقات صنعتی کشور در برابر تحریم جای تقدیر دارد.

رحمانی با اشاره به برنامه امروز صبح خود در مجتمع مس سونگون گفت: در 17 زیر پروژه ای که امروز به بهره‌برداری رسیدند بالغ بر 1 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم همه مشکلات و پیچیدگی های جنگ اقتصادی که به کشورمان تحمیل شده است، مردم عزیز کشورمان و تولیدکنندگان راه خود را پیدا کرده اند و بیش از این شاهد اتفاقات خوب در صنعت خواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: نیروی انسانی به عنوان ظرفیت و سرمایه اصلی توسعه کشور است و خوشحالم که امروز در جمعی از نیروهای شاداب و سرزنده حضور دارم.

عناوین برگزیده