تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۷۵۸۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرتفوی بورسی "ومعادن" ۲۳۸هزار میلیارد ریال افزایش یافت

می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۲۳۸هزار و ۵۱۹میلیارد ریال افزایش یافته است.
پرتفوی بورسی "ومعادن" ۲۳۸هزار میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را منتشر کرد. این شرکت در گزارش منتشر شده خود بهای تمام شده پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را با افزایش ۲۲۴میلیارد و ۶۱۰میلیون ریالی مبلغ ۳۸هزار و ۴۲۰میلیارد ریال اعلام کرده است.

ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت با افزایش ۲۸هزار و ۷۲۸میلیارد ریالی به ۲۷۶هزار و ۹۳۹میلیارد ریال رسید. در این صورت وضعیت، پرتفوی بورسی شرکت با رشد ۲۳۸هزار و ۵۱۹میلیارد ریال همراه شده است.

علاوه بر این "ومعادن" در دوره یک ماهه کل مبلغ سهام خریداری شده را ۲۲۴میلیارد و ۶۱۰میلیون ریال اعلام کرد.

شایان ذکر است این شرکت چندی پیش پیشنهاد هیات مدیره را در خصوص افزایش سرمایه منتشر کرده است. "ومعادن" اعلام کرده بود که قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۴۰هزار و ۳۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۵۵هزار و ۳۰۰میلیارد ریال معادل ۳۷درصد افزایش دهد. این اقدام قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته تامین شود و به منظور شرکت در افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه و جبران مخارج سرمایه ای صورت می گیرد.

عناوین برگزیده