تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۷۵۹۸۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

روش خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو تغییرکرد

می متالز - از این پس شرکت ایران خودرو با هدف ایجاد فرصت برابر، رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی ارائه می‌دهد و از ۸ دی ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو و ثبت‌ نام خودرو، مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور اختصاصی هر مشتری است.
روش خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو تغییرکرد

به گزارش می متالز، اهورا گلیاری سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران‌ خودرو اظهار داشت: فرد متقاضی برای خرید و پرداخت نیاز به کد کاربری دارد که هویت خریدار را مشخص می‌کند. در این اقدام برای هر یک از کاربران، حساب کاربری مجزا در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: برای دریافت نام کاربری‌ که مشتری با آن وارد شده و خرید خود را انجام دهد، کلید واژه درخواستی، کد ملی مشتری است که برای تمام مردم، شناسه شناخته شده است. ما از شماره‌ای که شرکت ایجاده کرده و ممکن است حفظ کردن آن برای مشتریان دشوار باشد، استفاده نمی‌کنیم؛ هر شخص با کد ملی خود برای اولین بار در هر ساعت از شبانه‌ روز می‌تواند وارد سایت شده و پروفایل (حساب کاربری) برای خود ایجاد کند و می‌تواند با شناسه‌ای که خود مشتری تعریف کرده، وارد سایت شده و نسبت به خرید خود اقدام کند.

عناوین برگزیده