تاریخ: ۱۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۷۷۲۳۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
افضلی تأکید کرد:

حمایت از شرکت‌های دارای اهلیت برای تولید صنعتی مسکن

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی همواره به دنبال ارائه حمایت های کلان بوده اند؛ این در حالی است که کلید بهبود وضعیت تولید مسکن در کشور، حمایت از شرکت های دارای اهلیت برای تولید صنعتی مسکن است.
حمایت از شرکت‌های دارای اهلیت برای تولید صنعتی مسکن

به گزارش می متالز، حسین افضلی عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اهمیت توجه به مقوله صنعتی سازی بخش مسکن، گفت: در شرایط کنونی توجه چندانی به مساله صنعتی سازی ساختمان صورت نمی گیرد و این مساله موجب شده که هزینه ساخت یک خانه بسیار بالا تمام شود.

عدم استفاده بهینه از ظرفیت شرکت های صنعتی تولید ساختمان

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در شرایط کنونی کشور دارای شرکت های بسیار قدرتمند و متخصص در عرصه تولید ساختمان است، اما متأسفانه تاکنون از این ظرفیت های به خوبی استفاده نشده است.

ضرورت حمایت از شرکت های دارای اهلیت برای تولید صنعتی مسکن

وی گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی همواره به دنبال ارائه حمایت های کلان بوده اند؛ این در حالی است که کلید بهبود وضعیت تولید مسکن در کشور، حمایت از شرکت های دارای اهلیت برای تولید صنعتی مسکن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در سال های گذشته برای اجرای پروژه های کلان از جمله پروژه مسکن مهر شرکت های پیمانکاری انتخاب شدند، اما متأسفانه در حین اجرای پروژه، برخی از این شرکت ها نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند؛ از این رو بررسی سوابق شرکت ها و انتخاب شرکت های دارای اهلیت اهمیت بسیاری دارد.

صنعتی سازی ساختمان موجب کاهش هزینه در زمان ساخت و کاهش اتلاف انرژی می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعتی سازی ساختمان موجب کاهش هزینه در زمان ساخت و کاهش اتلاف انرژی می شود، البته همواره صنعتی سازی به معنای انبوه سازی نیست، بلکه با اتکا بر شرکت های صنعتی می توان ساختمان هایی ایمن و با الگوی مصرف مناسب تولید کرد.

عناوین برگزیده