تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۸۰۳۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد خراسان در پی شهادت سردار سلیمانی

می متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در پی شهادت سردار سلیمانی این مصیبت بزرگ را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد خراسان در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش می متالز،متن پیام تسلیت مدیرعامل فولاد خراسان به شرح ذیل است:

و لا تحسَبَّن الذین قُتلوا فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربّهِم یُرزقون

خون پاک و شریف فرزند سرافراز ملت ایران ‌و سرباز جان بر سر پیمان‌نهاده‌ی اسلام، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان زبون و برهم زنندگان آرامش و امنیت منطقه بر زمین ریخته شد و روح بلند آن مرد آسمانی و یگانه دوران نزد معبود خویش شتافت.
قرن ‌هاست که پرچم ثارالله (ع) و اتباع سالار شهیدان، آبرو از خون شهیدان‌ش گرفته و ملت شهید پرور ایران و جریان مقاومت در جهان پویایی و تحرک خود را مرهون این خون‌های گرامی است.
عروج بر پله‌های شهادت، آرزوی شیرین و رویای روز و شب همه مجاهدان راه حق است. ارواح شریف این دردانه‌های خلقت تا آن درجه متعالی است که جسم خاکی تاب و ظرفیت برای با ایشان بودن را ندارد.
روش و منش و سلوک آن سردار بی بدیل به سطحی فراتر از زمان و مکان رسیده بود و صعود به سپهر رفیع شهادت و غایت اعلای «عند ربهم یُرزقون» فرجام طبیعی و ضرورت اجتناب ناپذیر حیات طیبه او و شهدای همراهش بود و روضه رضوان تنها جایگاه شایسته این شهید مجاهد و خستگی ناپذیر سبیل حق است که در آن مستقر می گردد و آرامش می یابد.
از روح بلند و وارسته از زخارف دنیوی حاج قاسم مسالت دعای رستگاری برای ما اسیران خاک داریم و آرام گرفتن او را در کنار همرزمان‌ش چون شهید همت، شهید بروجردی، شهید خرازی، شهید کاظمی، شهید شوشتری و شهدای مدافع حرم، هم قافلگلان سردار شهید قاجاریان و دیگر شهیدان گرانقدر راه آرامش و امنیت ایران و جهان اسلام تهنیت و خالی شدن عرصه سیمرغ را از وجود نازنین‌ش به همه مردم ایران و به ویژه محضر رهبر انقلاب مدظله تسلیت عرض می‌کنیم و رجا واثق داریم که از خزائن رحمت پروردگار ثلمه ناشی از فقدان آن شیر بیشه حق‌طلبی با تداوم راه‌ش و جریان فناناپذیر شهادت طلبی در کالبد جبهه حق علیه طواغیت باطل جبران گردد. ان شاءالله

عناوین برگزیده