تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۵۸
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۸۰۵۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد:

موج نقدینگی جدید و "نه" به اصلاح بورس

می متالز - مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات گفت: پیش بینی تورم در سال آتی، افزایش تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نقدینگی محرک‌های بازار برای سرمایه گذاری است.
موج نقدینگی جدید و "نه" به اصلاح بورس

به گزارش می متالز، محمد ثریانژاد، مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات درخصوص وضعیت بازار در هفته گذشته و آتی گفت: جو بازار به موجب خبر‌هایی که در رابطه با تنش میان ایران و آمریکا و برجام وجود دارد، سهامداران را با تردید مواجه کرده و متناسب با آن نیز واکنش‌ها دریافت شد.

وی افزود: از طرفی با توجه به رکود و به سقف رسیدن انتظارات در بازار‌های موازی، بازار سرمایه با نقدینگی بالایی مواجه که این موضوع، موجب ثبت رکورد قیمت‌های سهام در تابلوی معاملاتی شد.

ثریانژاد تصریح کرد: یکی دیگر از محرک‌های بازار، پیش‌بینی تورم در سال آینده و افزایش تجدید ارزیابی دارایی‌ها در برخی نماد‌های مهم بازار و در گروه‌های مختلف بود که توصیه می‌شود سرمایه‌گذاران بر سهم‌های بنیادی و آن‌هایی که به طور مستمر جریان نقدینگی در آنها رواج دارد، متمرکز شوند.

مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات درخصوص ارزیابی هفته پیش روی بازار گفت: موج عظیم نقدینگی که وارد بازار شده اجازه اصلاح را به بازار نمی‌دهد، برجام ادامه دار خواهد بود و ممکن است بازار را با اصلاحاتی مواجه کند که می‌توان تردید سهامداران را حداقل در معاملات شاهد بود.

عناوین برگزیده