تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۸۲۰۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک 3 و نیم میلیاردی حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.
کمک 3 و نیم میلیاردی حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی افزود: این کمک ها از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، اصناف و اتحادیه ها، کارکنان واحدهای تابعه و... به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

شهرکی با اشاره به کمک های خودجوش فعالین حوزه صنعت، معدن وتجارت به پایگاه های سیار سطح استان و حساب های اعلامی از سوی نهاد های حمایتی افزود انواع مواد غذایی شامل آرد، نان، مرغ و گوشت قرمز منجمد، آب معدنی، کنسروجات، برنج، قند و ... از مهمترین اقلام ارسالی از حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است .

وی افزود بخاری، مواد شوینده و بهداشتی، ظروف یکبارمصرف، پتو، کفش و انواع پوشاک از جمله سایرکمک های غیرنقدی واحد های تولیدی وصنفی ارسالی به هموطنان سیستان وبلوچستان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: سعی شده است تا کمک های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان به صورت متمرکز و با هماهنگی سازمانهای هلال احمر وستادبازسازی عتبات عالیات استان برای مناطق سیل زده ارسال گردد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی حوزه صمت استان کماکان ادامه خواهد داشت گفت: واحدهای تولیدی و اصناف و بازاریان خراسان جنوبی همواره در صحنه های مختلف بخصوص کمک رسانی به هموطنان در شرایط بحرانی نقش مهمی ایفا کردند و در کنار مردم و مسئولین بوده اند و امیدواریم در ادامه نیز با همدلی بتوانیم به مردم سیل زده در جنوب شرق کشور کمکهای بیشتری نمائیم

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!