تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۸۲۸۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر توسعه بازار شرکت فولاد صنعت:

جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد علاوه بر ارتقای تولید، فرصتی برای توسعه صادرات است

می متالز - مدیر توسعه بازار شرکت فولاد صنعت جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد را علاوه بر بستری برای ارتقای تولید، فرصتی برای توسعه صادرات دانست که حمایت چندین دستگاه و وزارتخانه را می‌طلبد.
جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد علاوه بر ارتقای تولید، فرصتی برای توسعه صادرات است

شرکت فولاد صنعت

کرمی در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد پیرامون فعالیت‌های شرکت متبوع خود در صنعت فولاد کشور، اظهار داشت: شرکت فولاد صنعت در زمینه تولید، فروش، واردات و صادرات محصولات پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی فعالیت دارد و مفتخر هستیم که توانستیم بخش عمده‌ای از پروژه تهران شمال و تونل‌های خط شش مترو تهران را کار کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: همچنین در مترو اصفهان و در حوزه راه‌ها نیز همکاری و مشارکت داشتیم و توانستیم بخش عمده‌ای از سیستم‌های فیلتراسیون صنعت را تامین و تولید کنیم تا در خدمت حوزه صنعت ساختمان کشور باشیم.

 

ضرورت حمایت دولت از تولید

مدیر توسعه بازار شرکت فولاد صنعت پیرامون وضعیت صادرات در زمان تحریم نیز، گفت: با وجود تحریم‌ها توانستیم به کشور عراق صادرات داشته باشیم زیرا این کشور زیرساخت‌های لازم برای تولید فولاد را ندارد و از ما خوراک فولادی را دریافت کردند.

کرمی در ادامه تصریح کرد: البته تحریم‌ها کار را برای رابطین و بازرگانان سخت‌تر کرده است و بیش از هر زمانی لازم است تا توجه و حمایت دولت در راستای ایجاد بازار مناسب‌تر در داخل فراهم شود، البته دولت می‌تواند با ورود به موضوع قیمت‌ها و ایجاد ثبات در آنها به بخش تولید کشور کمک کند.

 

جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

مدیر توسعه بازار شرکت فولاد صنعت در پایان، پیرامون مشکلات صنعت فولاد، اظهار داشت: درست است که در بخش تولید بسیاری از مشکلات مرتفع شده و شاید مشکل چندانی وجود نداشته باشد اما در موضوع بازار و مارکتینگ مشکلاتی داریم که حمایت چندین دستگاه و وزارت خانه را می‌طلبد.

امیدواریم به همت جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد و همکاری رسانه‌های مربوطه بتوانیم صدایمان به نهادهای مربوطه برسانیم و مانند سایر تولید کننده‌ها بتوانیم محصولاتمان را در بازارهایی از جمله بازارهای کشور همسایه به فروش برسانیم.

عناوین برگزیده