تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۸۶۱۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت فولاد اکسین خوزستان/ فراخوان پیش ارزیابی جهت شرکت در مناقصه

می متالز - شرکت فولاد اکسین خوزستان در نظر دارد نسبت به شناسایی و پیش ارزیابی شرکت های واجد صلاحیت، جهت دعوت به مناقصه ساخت کارخانه تولید آهن اسفنجی شارژ گرم به ظرفیت ۱/۷۶ میلیون تن در سال باروش احیای مستقیم گندله و استفاده از گاز طبیعی و ساخت کارخانه ذوب به روش قوس الکتریکی و ریخته گری اسلب عریض با ظرفیت ۱,۲۰۰.۰۰۰ تن درسال در کارخانه فولاد اکسین خوزستان در استان خوزستان، جمهوری اسلامی ایران اقدام نماید.
شرکت فولاد اکسین خوزستان/ فراخوان پیش ارزیابی جهت شرکت در مناقصه

به گزارش می متالز، همچنین کارفرما در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله­ ای انجام پروژه فوق را بصورت (EPC & F) به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید.

 

واجدین شرایط جهت درخواست تائید صلاحیت:

از کلیه پیمانکاران ایرانی و خارجی توانمند در زمینه اجرای یک پروژه دارای توجیه اقتصادی و دوستدار محیط زیست بر مبنای تکنولوژی‌های اثبات شده، با دانش فنی و تجربیات مفید و مرتبط که قادر به تامین تسهیلات مالی لازمه جهت اجرای پروژه باشند، دعوت می‌شود تقاضای کتبی خود را منفردا و یا بصورت کنسرسیوم همراه با شرکای واجد صلاحیت خود به منظور احراز صلاحیت، جهت شرکت در مناقصه ارائه دهند.

 

احراز صلاحیت:

معاونت برنامه ریزی، تحقیق و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان احراز صلاحیت متقاضیان را انجام خواهد داد. از این جهت آقای دکتر رازانی پاسخگوی سووالات و ابهامات متقاضیان خواهد بود.

تلفن و پست الکترونیکی جهت ارتباط با متقاضیان بشرح ذیل می باشد:

تلفن: ۹~۳۲۹۰۹۰۰۰(۹۸۶۱+) داخلی ۴۰۰۰

نمابر: ۳۲۹۰۹۰۶۶(۹۸۶۱+)

پست الکترونیکی: n.razani@oxinsteel.ir

تقاضای ارزیابی: لازم است متقاضیان، درخواست کتبی خود را جهت پیش ارزیابی قبل از تاریخ 1398/12/20 به معاونت برنامه ریزی، تحقیق و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان ارائه دهند. به متقاضیانی که پس از انقضای مهلت فوق، درخواست خود را ارائه نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پرسشنامه پیش ارزیابی: اسناد پیش ارزیابی شامل اطلاعات کلی پروژه، پرسشنامه و دستور العمل مربوطه، به طور رایگان در اختیار کلیه متقاضیان قرار خواهد گرفت. در پایان مرحله پیش ارزیابی، از متقاضیانی که جهت شرکت در مناقصه واجد شرایط تشخیص داده شوند، جهت شرکت در مناقصه محدود کتباً دعوت بعمل خواهد آمد.

 

حقوق مناقصه گزار

کارفرما در ارزیابی و رد یا قبول هریک و یا تمامی متقاضیان بنا بر تشخیص خود مختار خواهد بود و شرکت در پیش ارزیابی هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

عناوین برگزیده