تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۹۰۵۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه در خلخال ممنوع شد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: طبق تصمیم و دستورالعمل ستاد قرارگاه زیستی شهرستان هرگونه فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه و حمل آن به استان گیلان تا اطلاع ثانوی، ممنوع است.
فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه در خلخال ممنوع شد

به گزارش می متالز، سید ناصر میرمرسلی افزود: فعالیت، فروش و حمل شن و ماسه از طریق کامیون‌های حمل مصالح ساختمانی به استان‌های همجوار ممنوع اعلام و دستورالعمل نیز به صاحبان و دارندگان کارگاه‌های تولید شن و ماسه ابلاغ شده و انتظار می‌رود مراتب بدرستی رعایت شود.

وی گفت: بر اساس این مصوبه بیشتر کارگاه‌های تولیدی شن و ماسه خلخال بلافاصله ابلاغیه را اجرا و فعالیت‌های تولیدی را تعطیل کردند.

وی اظهارداشت: برخی گزارش‌های دریافتی حاکی از این واقعیت است که تعداد کمی از این کارخانه‌ها به این مصوبه تمکین نکرده و فعالیت خود را بصورت مخفیانه و یا شبانه ادامه می‌دهند که در صورت ادامه این روند از طریق مراجع قضایی پیشگیری و با صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به لحاظ حساسیت موضوع برخورد خواهد شد

او گفت: تصمیمات جامع‌تری در خصوص تعطیلی و یا ادامه کار این واحدهای تولیدی اشتغال‌زا گرفته خواهد شد تا بسیاری از کارگران مشغول در این کارخانه‌ها در آستانه سال نو از کار خود بیکار نشوند.

عناوین برگزیده