تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۹۱۳۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در استانداری سمنان برگزار شد؛

سومین جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا

می متالز - کمیته ی بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا را در استان سمنان تشکیل شد.
سومین جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا

به گزارش می متالز،  قاسم شریفی در نشست صبح روز جمعه ی کمیته ی بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا، گفت: ضمن قدرشناسی از زحمات همه ی دوستان، بویژه کادر پزشکی و درمان در سطح استان، تلاش اعضا کمیته، کمک به مسوولین استان در جهت کنترل بیماری و انسداد مبادی ِ شیوع ویروس در سطح جامعه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کمیته هایی ذیلِ ستاد استانی مقابله با کرونا فعال شده اند، ارزیابی از عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی و کمیته های مربوطه را از وظایف اصلی کمیته ی بازرسی و ارزیابی دانست. وی در ادامه تاکید کرد: از آغاز فعالیت ها در سطح استان، متناظر با ستاد استانی، با مسوولیت فرمانداران محترم در سطح شهرستان ها، ستادهایی با کمیته های متناظر تشکیل شده است که از دیگر وظایف کمیته بازرسی و ارزیابی، بررسی عملکرد این ستادها و تنظیم و ارائه ی گزارش روزانه به استاندار سمنان می باشد.
مسوول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا، بازرسی و پیگیری میدانی به منظور بررسی کمیت و کیفیت عرضه ی ملزومات و تجهیزات بهداشتیِ مورد نیاز مردم را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن، تجارت و اداره کل تعزیرات موظفند ضمن افزایش تیم های بازرسی، روزانه گزارش خود را در اختیار کمیته قرار دهند، علاوه بر آن ، اعضا کمیته بصورت محسوس و نامحسوس از فعالیت سازمان های ذیربط بازدید خواهد کرد و در صورت کوتاهی، قطعا برخورد خواهد شد.
شریفی از تلاش واحدهای ستادی استانداری، همراهی بانک ها و پیگیری دستگاه های اجرایی جهت تولید مواد ضد عفونی کننده، ماسک و سایر ملزومات تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که نتایج آن، طی یکی - دو روز آینده، در سطح جامعه ملموس گردد
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از سازمان های مردم نهاد، خیرین و عموم افرادی که به تولید ملزومات اولیه ی بهداشتی اقدام نمودند قدرشناسی و از همه ی اعضا، بویژه اصحاب رسانه تقاضا کرد با ارائه ی آموزش هایی، نحوه ی تهیه ی ملزومات اولیه ی بهداشتی را به عموم جامعه آموزش دهند.
ایشان بازرسی را جز لاینفک فرایند دست یابی به اهداف ستاد دانست و تاکید کرد: سطح بالای فرهنگِ مردمِ استان به ما کمک می کند که بازرسی های دقیق، مناسب و مهم تر از همه به موقع انجام دهیم.
وی از رسانه ها، مدیران شبکه های اجتماعی و عموم هم استانی ها تقاضا کرد در امر نظارت و بازرسی حساس تر از گذشته عمل نموده و در صورت دریافت اطلاعات، قبل از انتشار ِ آن جهت راستی آزمایی در اختیار اعضا این کمیته قرار دهند.

عناوین برگزیده