تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۹۲۰۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

ابلاغیه ممنوعیت خروج کالاهای مرتبط با کرونا از کارخانجات بدون حواله وزارت بهداشت

می متالز - عباس تابش: ابلاغیه ممنوعیت توزیع هرگونه خروج کالاهای مرتبط با بیماری کرونا از کارخانجات، بدون حواله‌های وزارت بهداشت و فرایند در شبکه‌های منتخب صادر شده است.
ابلاغیه ممنوعیت خروج کالاهای مرتبط با کرونا از کارخانجات بدون حواله وزارت بهداشت

به گزارش می متالز، عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به کارهای صورت گرفته در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا در این سازمان گفت: ابلاغیه ممنوعیت توزیع هرگونه خروج کالاهای مرتبط با بیماری کرونا از کارخانجات، بدون حواله‌های وزارت بهداشت و فرایند در شبکه‌های منتخب صادر شده است.

تابش در ادامه افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد در برخی شرکت‌ها بازرس مشترک مستقر شده است که عملا کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی محموله‌های تولیدی و ارائه اطلاعات را با چالش مواجه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین علیرغم تاکیدات انجام شده و دستورالعمل‌های صادره، توزیع برخی اقلام بر اساس مکاتبات فرمانداران و استانداران و سایر مقامات استانی و صورت می‌گیرد که این موضوع بر خلاف تصمیمات کمیته ملی تامین و تولید مبارزه با کرونا می‌باشد.

تابش با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده این اقلام صرفا باید بر اساس شبکه‌های منتخب توزیع شود، خطاب به روسای سازمان‌های صمت ۱۳ گانه تصریح کرد: هرگونه خروج کالا از کارخانجات، بدون حواله‌های صادره و فرایند توزیع ابلاغی ممنوع بوده و مسئولیت آن متوجه شما خواهد بود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان تاکید کرد: فهرست میزان توزیع به تفکیک خریداران و در چارچوب جداول قبلی اعلامی به صورت روزانه ارسال شود و حداکثر قیمت‌های مصوب کمیته تامین و توزیع برای اقلام مبارزه با گرونا در سامانه ۱۲۴ ثبت و لازم الاجرا می باشد.

عناوین برگزیده