تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۹۳۰۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان مرکزی تشکیل شد

می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی از ۲۱ تا ۲۵ اسفندماه جاری در این استان تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شد.
۵۴ فقره پرونده تخلف صنفی در استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش می متالز، «محمدجواد قربانیان» روز دوشنبه افزود: یک‌هزار و ۵۵۰ عدد ماسک، ۶۰ لیتر الکل و یک هزار و ۳۹۵ لیتر مواد ضد عفونی کننده از این متخلفان ضبط و در نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی ارزش ریالی مواد کشف شده از این متخلفان را یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ بازرسی در یک هفته گذشته از واحدهای صنفی مختلف به خصوص فروشندگان لوازم بهداشتی نقاط مختلف استان انجام شد و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

قربانیان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی، معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر اقلام اساسی مردم از قبیل برنج، روغن، گوشت و مرغ نسبت به کالاهای بهداشتی، ضدعفونی، الکل و ماسک نیز نگاه ویژه‌ای دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه در اسرع وقت رسیدگی و کالاهای کشف شده بین مردم توزیع می‌شود.

وی گفت: علاوه بر گشت ویژه بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و  نیروی انتظامی، بیش از ۲۰ تیم به صورت مجزا و شبانه روزی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت اصناف مختلف نظارت می‌کنند و مردم نیز می‌توانند شکایتهای خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع می دهند.

بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت اقتصادی دارند.

عناوین برگزیده