تاریخ: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۳
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۹۳۶۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تعیین تکلیف معادن راکد و نیمه‌راکد اردبیل در سال جهش تولید

می متالز - استاندار اردبیل گفت: ظرفیت‌های معدنی استان اردبیل برای جهش تولید و رونق اقتصادی بسیار مناسب است و از این رو باید معادن راکد و نیمه‌راکد در سال جهش تولید تعیین تکلیف شوند.
تعیین تکلیف معادن راکد و نیمه‌راکد اردبیل در سال جهش تولید

به گزارش می متالز، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در اولین جلسه تحقق «جهش تولید» که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های مناسبی برای جهش تولید در بخش معادن و صنایع معدنی را دارا است و از همین رو در این حوزه باید توسعه محدوده‌های اکتشافی و تعیین تکلیف محدوده‌های بهره‌برداری و همچنین تعیین تکلیف معادن راکد و نیمه راکد، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با بخش معدن و ... مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: درسال جهش تولید با توجه به شرایط فعلی، جلسات به‌صورت سیستمی و الکترونیک برگزار می‌شود تا مشکلات به موقع رسیدگی و مرتفع گردند.

استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت بهداشت در محل کار واحدهای تولیدی صنعتی بیان کرد: واحدهای صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی خصوصا در شرایط کنونی هستند.

رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: در پی تعیین جهش تولید به عنوان شعار سال ۱۳۹۹ و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری این جلسه تخصصی را تشکیل دادیم.

وی از برگزاری جلسه با معاونین سازمان صمت و مدیران این مجموعه در استان اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم تا برای هدف‌گذاری شاخص‌های بخش صنعت و معدن برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم از ابتدای سال حرکت خود را در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال آغاز کنیم.

در ادامه جلسه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف و الزامات «جهش تولید» پیرو دستور ویژه مقام عالی وزارت متبوع در خصوص آسیب‌شناسی دقیق نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها، تهدیدات و تجربیات سال ۹۸ که سال «رونق تولید» بود و تطبیق با الزامات «جهش تولید» در سال ۹۹ تاکید نمودند و پیشنهادات مرتبط جهت جمع‌بندی‌های لازم مطرح شد.

عناوین برگزیده