تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۹۵۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در نشست ستاد کرونا خبر داد:

افزایش تولید ماسک استان کرمانشاه به ۹۰ هزار عدد در روز تا پایان فرودین ماه امسال

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در نشست ستاد کرونا از افزایش تولید ماسک استان کرمانشاه به ۹۰ هزار عدد در روز تا پایان فرودین ماه امسال خبر داد.
افزایش تولید ماسک استان کرمانشاه به ۹۰ هزار عدد در روز تا پایان فرودین ماه امسال

به گزارش می متالز، محسن دارابی در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: تاکنون ۶۰۰ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار مجموعه‌های درمانی و داروخانه‌ها قرارگرفته است.

وی در ادامه تأکید کرد: اولویت این سازمان به تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش یک‌بارمصرف، لباس گان و مواد ضدعفونی‌کننده سطوح بوده؛ که در این راستا واحدهای صنعتی خوبی پای‌کار آمده و با حداکثر ظرفیت در این عرصه فعالیت دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همچنین افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ هزار ماسک در سظح استان تولید می‌شود که با تلاش‌های صورت گرفته و اعلام آمادگی بخش خصوصی درصدد هستیم تا پایان فرودین ماه؛ تولید ماسک را به ۹۰ هزار عدد در روز برسانیم.

دارابی در این نشست همراهی و همدلی بخش خصوصی در مبارزه با ویروس کرونا را مهم توصیف کرد و ادامه داد: باهم افزایی و همدلی بخش دولتی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌توانیم توفیقات بسیار زیادی را در این زمینه کسب نماییم.

گفتنی است در این جلسه؛ استاندار کرمانشاه به تلاش شبانه‌روزی سازمان صنعت، معدن و تجارت در تأمین اقلام بهداشتی ازجمله ماسک، لباس گان، دستکش یک‌بارمصرف و ... اشاره نمود.

نشست ستاد مبارزه با کرونا روز دوشنبه ۱۸ فروردین‌ماه با حضور استاندار کرمانشاه، معاون امور اقتصادی استانداری؛ رییس سازمان صمت و اعضای این ستاد در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

عناوین برگزیده