تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۹۵۳۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار اردبیل:

از ظرفیت معادن استان باید برای اشتغال و تولید بهره‌برداری کنیم

می متالز - استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در بخش معدن ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید برای تحقق شعار تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
از ظرفیت معادن استان باید برای اشتغال و تولید بهره‌برداری کنیم

به گزارش می متالز، اکبر بهنامجو ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه جامع جهش تولید در حوزه صنعت استان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته عرصه صنعت استان اردبیل رونق خوبی در بحث تولید گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به خط تولید لاستیک، کامیون، صنایع چوب، پتروشیمی و حوزه معادن اشاره کرد.

وی با اشاره شعار جهش تولید افزود: امسال نیز در راستای تحقق شعار جهش تولید باید گام برداریم و تفاوت آن چنانی ندارد باید همان گام‌های سال گدشته را استوار تر برداشته و افزایش تولیدات را در تمامی عرصه‌های صنعتی و اقتصادی در اولویت قرار دهیم.

بهنامجو تحقق شعار جهش تولید را افزایش میزان اشتغالزایی برای جوانان دانست و تصریح کرد: استان اردبیل در بخش معدن ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید برای تحقق شعار تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا برخی از مشاغل را با زیان مواجه کرده است ادامه داد: شیوع بیماری کرونا برخی از مشاغل را با زیان مواجه کرده است که باید با راهکارهای علمی تلاش کنیم از گسترش این موضوع جلوگیری کنیم.

عناوین برگزیده