تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۹۵۷۵۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف عنوان کرد:

زنگ خطر برای تولیدکنندگان کوچک مفتول مسی به صدا درآمد

می متالز - ضربه سهمگین وارد شده به صنعت بسیاری از واحد‌های تولیدی را تحت تاثیر قرار داده اند.
زنگ خطر برای تولیدکنندگان کوچک مفتول مسی به صدا درآمد

به گزارش می متالز، محمدحسن حاجی‌علیان مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف اظهار داشت: شرکت صنعت نقره جوش صدف، واحدی گمنام و کوچک در بین تولیدکنندگان بزرگ مفتول مسی محسوب می‌شود.


وی مشتریان اصلی خود را کارخانه‌های تولیدی لوله‌های آب و گاز عنوان کرد و افزود: سیم جوش و ساخت قطعات برای ماشین آلات صنعتی نیز در صنعت جوشکاری و کارخانه‌های تولید دستگاه از دیگر محصولات مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند. 


مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف در خصوص مشکلات صنعت مفتول اظهار داشت: تولید کنندگان کوچک همواره با مشکلاتی، چون کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی مواجه بوده که مسائل زیادی را در ادامه کار به دنبال دارد.


وی ادامه داد: توان مبارزه با اتفاقات ناگهانی قیمت گذاری‌های هیجانی و عرصه صنعت در شرایط حال وجود نداشته و می‌توان گفت ۱۰ درصد کارخانه مشغول فعالیت است.


حاجی‌علیان خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر صنعتگران با مشکلاتی اساسی، چون افزایش تساعدی قیمت‌ها و کمبود سرمایه مواجه بوده اند که این موضوع تولید صنعتی را با چالشی جدید مواجه کرده  و در این بین، برخی از واحد‌های کوچک تولیدکننده مفتول ناچار به توقف فعالیت خود خواهند شد.


وی در پایان به شوک‌های اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: ضربه سهمگینی به صنعت وارد شد و مانعی بر سر راه رشد تولید قرار گرفت، شرکت نقره جوش صدف نیز تحت تاثیر این مسائل قرار گرفته و فعالیت‌های خود را به حداقل رسانده است.

عناوین برگزیده