تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۹۶۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای طرح بازرسی در راستای شروع گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند در ایلام

می متالز - رییس سازمان صمت استان ایلام گفت: نظارت بر اجرای طرح گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی است، در استان ایلام آغاز شد.
اجرای طرح بازرسی در راستای شروع گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند در ایلام

به گزارش می متالز، یارالله نصیری اضافه کرد: پیرو آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن قدردانی از همکاری اصناف، بازاریان، کسبه و صاحبان مشاغل در استان ایلام ، نظر به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز به کار بخشی از فعالان اقتصادی در سراسر کشور، نظارت بر اجرای طرح گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند که مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحد‌های صنفی است، در استان ایلام آغاز شد.

وی گفت: با حضور ریاست و معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام؛ بازرسان و نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، فرمانداری و اتاق اصناف از سطح بازار ایلام بازدید بعمل آمد.

رییس سازمان صمت استان ایلام افزود: در این بازدید بر رعایت همه ضوابط و اصول بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد‌های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده تاکید شد و انتظار می رود اصناف، کسبه، فعالان صنفی و پیشه‌وران سراسر استان، حفظ سلامت آحاد جامعه را اولویت اصلی خود بدانند.

عناوین برگزیده