تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۹
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۹۸۶۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب شد:

از سرگیری فعالیت معادن زغال سنگ و کرومیت کرمان از فردا

می متالز - فعالیت دوباره معادن روباز زغالسنگ وکرومیت کرمان از فردا ،در ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب شد.
از سرگیری فعالیت معادن زغال سنگ و کرومیت کرمان از فردا

به گزارش می متالز، در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور مسوولان استانی و اصناف درباره مصوبات نشست امروز گفت: قرارشد معادن روباز زغال سنگ و کرومیت بر اساس بررسی و رعایت پروتکل فعالیت خود را آغاز کنند و سازمان صمت نیز امکانات بهره برداری از معادن روباز را فراهم و معادن زیرزمینی نیز با شرط رعایت پروتکل بهداشتی و مصوبات قبلی فعالیت کند.
فدایی افزود: همچنین مقرر شد فعالیت پایانه مسافربری نیز براساس پروتکل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شود.
وی درباره فعالیت اصناف هم گفت: فعالیت اصناف طبق مصوبه ستاد ملی اجرا می شود و اصناف باید در سامانه ثبت نام و با رعایت پروتکل فعالیت کنند وهمچنین بازارهای مسقف بسته باشد و حالت بینابین برای آنها اجرا شود و 4 صنف (طلافروشی/ پوشاک/ کیف و کفش و پارچه فروشی )که باعث ازدحام می شوند تا 31 فروردین تعطیل باشند وقرار شد بازاریان و اصناف از 30 فروردین به بعد برنامه خود را برای فعالیت ارائه کنند.
 استاندار درباره صنوف پرریسک هم گفت قرار شد تا 30 فروردین تعطیل باشند تا نحوه فعالیت آنها بررسی و اعلام شود و همچنین دادستانی و گروههای نظارت و بازرسی نظارت داشته باشند و با صنوف متخلف برخورد کنند.
وی درباره طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی هم گفت: با واحدهایی که پروتکل بهداشتی را به درستی انجام نمی دهند برخورد می شود. استاندار کرمان از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور و استانداران به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد و گفت: در این نشست موضوعات بازگشایی اصناف با ریسک کم و دریافت کد رهگیری مطرح و قرارشد اصناف تا پایان هفته اطلاعات خود را وارد سامانه کنند.
همچنین دراین ویدئو کنفرانس قرار شد: ناوگان حمل و نقل با رعایت پروتکل بهداشتی در زمینه ضدعفونی و تعداد مسافر در اتوبوس و تاکسی به فعالیت ادامه دهد و همچنین مقرر شد برای اجتماعات ماه رمضان تصمیم گیری و در جلسه بعد بحث وبررسی شود.
 در جلسه امروز ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور مسوولان و اصناف امروز در استانداری کرمان ، درباره تعطیلی اصناف، فعالیت معادن، پایانه مسافربری، فعالیت سرویس های حمل و نقل با حضور اعضای جلسه تصمیم گیری شد.

عناوین برگزیده