تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۹۹۵۵۱
در راه آهن

تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری واگیری

می متالز - مدیرعامل راه آهن : این ستاد کار خود را در بخش مشتریان و کارکنان اغاز کرد و دستورالعمل‌هایی برای رعایت نکات بهداشتی و فردی ارائه کرده است.
تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری واگیری

به گزارش می متالز، سعید رسولی با بیان اینکه در راه آهن از زمان شیوع ویروس کرونا، ستاد پیشگیری از بیماری واگیر تشکیل شد گفت: این ستاد به صورت دائمی در راه آهن تشکیل شده است تا بتوانیم در مواقع شیوع بیماری مدیریت کنیم.

وی افزود: راه آهن دستورالعمل‌های لازم بهداشتی و رعایت بهداشت فردی، در بخش مسافری و کارکنان ارائه داده است و امکانات و تجهیزات پزشکی در اختیار ادارات کل و پرسنل قرار گرفته است.

رسولی ادامه داد: ایستگاه‌های راه آهن، ترمینال‌ها و قطار‌ها ضدعفونی شده و در ورودی ایستگاه‌ها غربالگری و تب سنجی برای همه صورت می‌گیرد.

مدیر عامل راه آهن افزود: باتوجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، با مراعات مردم، سفر‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است به طوریکه در گذشته روزانه ۱۲۰ قطار در حال سیر داشتیم که امروز به ۷ تا ۸ قطار در روز رسیده است و با توجه به کاهش تعداد قطار‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه آهن در حوزه حمل و نقل بار هم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد گفت: در ارتباط با حمل و نقل کالای اساسی به خصوص غلات از بنادر با تمام توان فعالیت می‌کنیم و همچنین در بحث صادرات و واردات نیز با تمام توان فعالیت می‌کنیم تا خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در رابطه با حمایت از تولید نتایج خوبی به دست آوردیم گفت: در سال گذشته ۷۷۸ دستگاه انواع ناوگان ریلی به شبکه ریلی اضافه شد و امسال نیز با توجه به سال جهش تولید ساز و کاری برای ایجاد جهش تولید انجام داده ایم هر روز جلسات متعددی برگزار می‌شود و در این رابطه دبیرخانه‌ای تشکیل دادیم تا کار را به طور مستمر پیگیری کند.

رسولی گفت: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و شرکت‌های حمل و نقل ریلی در حال آماده شدن برای طرح جهش تولید هستیم و از هفته گذشته با توجه به نکات بهداشتی و غربالگری، کارخانجات تولید ناوگان کار خود را آغاز کردند.

عناوین برگزیده