تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۱۰۵۰۵۳

امضای قرارداد صدرتامین با دانشگاه تهران/ اجرای برنامه تربیت مدیران آینده صدرتامین

می متالز - قرارداد شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و دانشگاه تهران در راستای طراحی و پیاده سازی مدل شایستگی ها، ارزیابی کارشناسان و تنظیم برنامه توسعه منابع سازمانی امضا شد.
امضای قرارداد صدرتامین با دانشگاه تهران/ اجرای برنامه تربیت مدیران آینده صدرتامین

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شستا در آغاز مراسم امضا قرارداد میان شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و دانشگاه تهران در راستای طراحی و پیاده سازی مدل شایستگی ها، ارزیابی کارشناسان و تنظیم برنامه توسعه منابع انسانی گفت: حوزه معدن کشور پتانسیل بی نظیری برای تامین بخش عمده ای از ارز مورد نیاز، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و شعار جهش تولید دارد.

وی ادامه داد: معدنکاری امروز دنیا وابسته به تکنولوژی است و بر اساس رویکرد معدنکاری هوشمند مدیریت می شود. بنا به گفته سلیمانی، بالفعل نمودن ظرفیت های معدنی کشور نیازمند بکارگیری تکنولوژی و معدنکاری نوین و منابع انسانی تربیت شده با علم روز می باشد.

وی تاکید کرد: تاصیکو می تواند در بخش معدن به عنوان یک هلدینگ پیشرو ایفای نقش کند و ما برای این مهم نیاز به آموزش و ارتقای منابع انسانی در شرکت داریم.

امروز منابع انسانی در سازمان های هوشمند نقش اساسی را بر عهده دارند و برای رقابت در بازارهای جهانی می بایست منابع انسانی و مدیران تاصیکو به دانش روز مجهز شوند. بنابراین مدیران، کارشناسان و کارکنان مجموعه صدرتامین باید با رویکرد بین المللی به فعالیت های خود بیاندیشند و تحقیقات لازم برای ارتقا جایگاه شرکت را در دستور کار قرار دهند.

سلیمانی با تاکید بر شایسته سالاری در مجموعه صدرتامین گفت: دانشگاه تهران به طور حتم می تواند موجب ارتقا سطح منابع انسانی در تاصیکو شود و ما امیدواریم با بهره گیری از به روزترین مدل ها، بدنه نیروی انسانی را پرورش داده تا نتیجه این اقدام در بازه های زمانی مختلف نمایان شود.

در این مراسم احسان چیت ساز، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان بیان داشت: با طراحی مدل شایستگی در ستاد صدرتامین و شرکت های تابعه و وابسته این اقدام را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: براساس چارچوب و زمانبندی برنامه طراحی شده، آزمون ها و استانداردهای لازم در این زمینه را پیش خواهیم برد تا مجموعه صدرتامین الگویی برای دیگر شرکت های فعال در کشور شود.

بنا به گفته وی، این مهم به صورت پیوسته در مجموعه صدرتامین اجرا می شود تا بدنه نیروی انسانی در سطوح مختلف، برای تحقق اهداف شرکت تربیت شوند و مدیران نسل آینده هلدینگ بر مبنای دانش روز و شایستگی های کلیدی مورد نیاز برای ایفای وظایف تربیت شوند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده